C-vitaminrig antiinflammatorisk juice - Naturli

C-vitaminrig antiinflammatorisk juice

Af: Trine Vesteraa, ernæringsterapeut og Britt Cordi, Phd. / Foto: Hvedegraessaft.dk

I en antiinflammatorisk juice handler det om at få masser af grønne sager – prøv f.eks. denne, der er rig på C-vitamin.

Til 2 personer

Du skal bruge:

4 æbler

Broccolistængel

2 pærer

En håndfuld spinat og grønkål

2 bægre frossen hvedegræsjuice

En stang bladselleri til dekoration (og til at gnaske på bagefter)

Sådan gør du:

Optø den frosne hvedegræsjuice i en skål med lunkent vand i 15 min. Put alle de andre ingredienser i din saftpresser, placer grønkål og broccoli mellem æblerne for at få maksimal saft ud.

Tilsidst tilføres den optøede hvedegræsjuice til den friskpressede saft.

Serveres med en stang bladselleri, så du fortsat kan røre rundt i juicen og til sidst gnaske på den.

Skriv din mening - ikke til spørgsmål, send dem gennem brevkassen i stedet.

Skriv et svar

Husk at krydse af her!Denne anordning er desværre nødvendig, da vores inbox ellers oversvømmes af spam-mails, afsendt automatisk fra såkaldte mailrobotter.

*