Struma og coronavaccine

Da jeg fik diagnosen struma, gav det ingen gener, andet end jeg kunne mærke strumaen, når jeg havde hovedet nedad.

Nu har jeg fået 2. vaccinestik, og nu kan jeg mærke strumaen næsten hele tiden.

Hjælp hvad gør jeg?

På forhånd tak 
Hilsen E 

 


 

Først og fremmest synes jeg, at du skal forbi din egen og læge og undersøges for, om strumaen er vokset. Ligeledes bør det indberettes som mulig bivirkning til vaccinen. Det kan du selv gøre via meldenbivirkning.dk, men din læge bør også gøre det, såfremt der findes en tidsmæssig mulig sammenhæng.  

Du kan med fordel opstarte det homøopatiske præparat Strumeel fra Heel enten som dråber eller tabletter.  

God bedring 

Mvh 
Maria Langbak 

Skriv din mening - ikke til spørgsmål, send dem gennem brevkassen i stedet.

Skriv et svar

Husk at krydse af her!Denne anordning er desværre nødvendig, da vores inbox ellers oversvømmes af spam-mails, afsendt automatisk fra såkaldte mailrobotter.

*